Heb je een vraag of kun je iets niet vinden? Check eerst de veel gestelde vragen voor een antwoord op jouw vraag. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.
Moet ik reserveren?
Kan ik ook voor vandaag nog een plekje reserveren?
Voor een plekje voor vandaag kunt u het best telefonisch contact met ons opnemen.
Wij zijn elke dag bereikbaar tussen 07:30 en 20:00 uur.
Hoe laat/vaak gaat de pendelbus?
Wij werken niet met vaste tijden. U wordt gevraagd om 15 minuten voor aanvang te bellen zodat wij de pendelbus in kunnen plannen. Om deze reden hoeft u vaak niet lang te wachten.
Wat is het risico?
U staat op eigen risico bij ons geparkeerd. Er is overdag toezicht op het terrein, echter geen permanente bewaking. Het terrein wordt in de avonduren afgesloten.
Verder doen wij er alles aan om uw bezittingen te beschermen. All in Parkeren Harlingen is in geen enkel geval aansprakelijk voor eventuele ontstane schade.
Wij gaan met een charter/zeilboot/eigen boot naar het eiland, kunnen wij ook bij jullie parkeren?
Dit is geen probleem! Wij brengen u met alle plezier naar de Zuiderhaven, Noorderhaven of Willemshaven.
Wij weten nog niet met welke auto we komen en kunnen dus nog geen kenteken invoeren?
Dit is geen probleem. De reservering staat op naam, u kunt het kenteken ter plekke doorgeven.
Hoe werkt het als we onze fiets meenemen naar het eiland?
Er zijn twee opties:
– U zet eerst de fietsen en bagage af bij de terminal en komt met de auto naar ons toe.
– U fietst van ons terrein naar de terminal. Het is ongeveer 10 minuten fietsen vanaf het terrein naar de terminal.
Weet u de weg niet? Een van onze werknemers legt dit graag voor u uit!
Op de website staat dat jullie vol zijn, is er niet nog 1 plekje vrij?
Helaas zijn wij dan vaak ook echt vol. Staat op de website dat we vrijdag vol zijn maar zaterdag niet, dan kunt u bellen om te vragen of we toevallig nog plek hebben.
Ik heb gereserveerd maar geen bevestiging ontvangen?
Soms duurt het helaas wat langer voordat u de bevestiging krijgt. Heeft u na 48 uur nog geen bevestiging ontvangen, neem dan contact met ons op.
LET OP: Het kan voorkomen dat de mail in de spambox van u mail is terechtgekomen.
Ik kan de vertrekdatum niet aanklikken tijdens het reserveren?
Vaak komt dit doordat wij op 1 of meerdere dagen vol zijn gedurende de dagen dat u wilt parkeren. Neemt u hiervoor telefonisch contact op voor de mogelijkheden.
Wat zijn jullie openingstijden?
Normaal van 07.15 tot 20.00, indien er extra afvaarten na 20.00 zullen zijn, zorgen wij er natuurlijk voor dat u gewoon opgehaald/gebracht wordt.
Wij willen na de boottocht nog even het mooie centrum van Harlingen in?
Dit is zeker een leuke toevoeging aan uw verblijf. U kunt ons later bellen om jullie uit het centrum op te halen. Houd er wel rekening mee dat wij normaliter na de laatste veerboot van de dag gesloten zijn.
Wanneer en hoe kan ik betalen?
Bij aankomst op onze parkeerfaciliteit betaald u de kosten voor de overeengekomen periode. U kunt alleen via de pin of contant betalen. Wij accepteren geen creditcards.
Wat kost parkeren bij jullie?
Bij ons betaalt u per kalenderdag
Als ik bij jullie parkeer, betalen we dan ook nog apart voor de pendeldienst?
Gebruik van onze pendeldienst is geheel gratis. All in is bij ons ook echt All in.
Kan mijn hybride/elektrische auto ook worden opgeladen?
Ja dit is mogelijk! Houd er wel rekening mee dat er voor het opladen van uw auto extra kosten gerekend worden.
Hoe kan ik een reservering annuleren?
Dit kunt u zowel via de mail als telefonisch doen.
Mag onze hond ook mee in de pendelbus?
Ja, dat mag. In verband met beperkte ruimte is het handig om grote honden eerst af te zetten bij de terminal (als u met meerdere personen reist).
Wij hebben een aanhanger kan deze ook bij jullie geparkeerd worden?
Dit kan zeker! Houd er wel rekening mee dat de aanhanger niet altijd achter de auto kan blijven en dat er extra kosten voor gerekend worden.
Is er ook plek voor grote voertuigen?
Afhankelijk van de drukte kunnen er ook touringcars, vrachtwagens en campers geparkeerd worden. U kunt het best telefonisch contact opnemen voor de mogelijkheden en prijzen.
Moet ik mijn sleutel afgeven nadat ik mijn auto heb geparkeerd?
Nee dit hoeft niet! U auto blijft gewoon op dezelfde plek staan als waar u hem bij aankomst neerzet.
Voor meer informatie over vertrektijden van uw boot kijkt u op: www.rederij-doeksen.nl