Veel gestelde vragen

– Moet ik reserveren?
Als u reserveert bent u 100% zeker van een plek. Houd er rekening mee dat het 24 uur kan duren voordat u een bevestiging krijgt.

– Kan ik ook voor vandaag of morgen reserveren?
U kunt het best telefonisch contact met ons opnemen in verband met de verwerkingstijd van online reserveren.
Wij zijn elke dag telefonisch bereikbaar tussen 8:00 en 20:00 uur.

– Hoe laat/vaak gaat de pendelbus?
Wij werken niet met vaste tijden. U wordt gevraagd om 15 minuten voor aanvang te bellen zodat wij de pendelbus in kunnen plannen.
Om deze reden hoeft u vaak niet lang te wachten.

– Wat is het risico?
U staat op eigen risico bij ons geparkeerd.  Er is overdag toezicht op het terrein, echter geen permanente bewaking. Het terrein wordt in de avonduren afgesloten.
Verder doen wij er alles aan om uw bezittingen te beschermen. All in Parkeren is in geen enkel geval aansprakelijk voor eventuele ontstane schade.

– Wij gaan met een charter/zeilboot/ eigen boot naar het eiland kunnen wij ook bij u parkeren?
Dit is geen probleem! Wij brengen u met alle plezier naar de Zuiderhaven, Noorderhaven of Willemshaven.
Ook bieden wij de mogelijkheid om vrijdag na 20:00 uur bij ons te parkeren in verband met het parkeerbeleid in Harlingen. 
Echter, zijn wij indien er geen veerboten meer varen op een ander nummer bereikbaar. U kunt het best vooraf contact met ons opnemen voor de mogelijkheden. 

– Wij weten nog niet met welke auto we komen en kunnen dus nog geen kenteken invoeren?
Dit is geen probleem. De reservering staat op naam, u kunt het kenteken ter plekke doorgeven.

– Hoe werkt het als we onze fiets meenemen naar het eiland?
Er zijn twee opties:

  • U zet eerst de fietsen en bagage af bij de terminal en komt met de auto naar ons toe.
  • U fietst van ons terrein naar de terminal. Het is ongeveer 10 minuten fietsen vanaf het terrein naar de terminal.
    Weet u de weg niet, dan kunt u altijd één van de werknemers vragen.

– Op de website staat dat jullie vol zijn, is er niet nog 1 plekje vrij?
Helaas zijn wij dan vaak ook echt vol. Soms kan het zijn dat er vrijdag na 15:00 uur wel weer extra plekken vrij zijn gekomen.
Staat op de website dat we vrijdag vol zijn maar zaterdag niet, dan kunt u bellen om te vragen of we toevallig nog plek hebben.

– Ik heb gereserveerd maar geen bevestiging ontvangen? 
Soms duurt het helaas wat langer voordat u de bevestiging krijgt. Heeft u na 48 uur geen bevestiging ontvangen, neem dan contact met ons op.
LET OP!! Het kan voorkomen dat de mail in de reclame box van u mail is terechtgekomen.

– Ik kan de vertrekdatum niet aanklikken tijdens het reserveren?
Vaak komt dit doordat wij op 1 of meerdere dagen vol zijn gedurende de dagen dat u wilt parkeren.
(wilt u bijvoorbeeld van maandag tot en met zaterdag parkeren maar zijn wij vrijdag vol dan kunt helaas niet bij ons terecht)

– Wat zijn de openingstijden?
Normaal van 08.00 tot 20.00, indien er extra afvaarten zijn zorgen wij er natuurlijk voor dat u gewoon opgehaald/gebracht wordt.

– Wij willen na de boottocht nog even het mooie centrum van Harlingen in?
Ook dit is geen probleem! U kunt ons later bellen om jullie op te halen. Houd er wel rekening mee dat wij normaliter 20:00 uur gesloten zijn.

– Wanneer en hoe kan ik betalen?
Bij aankomst op onze parkeerfaciliteit betaald u de kosten voor de overeengekomen periode.  U kunt alleen contant betalen, wij hebben geen pin automaat. Wij accepteren geen creditcards.

– Wat kost het?
Kijk voor onze tarieven op http://allinparkerenharlingen.nl/prijzen
Bij ons betaalt u per kalenderdag.

– Als ik bij u parkeer voor de veerdienst naar Terschelling, betalen we dan ook nog apart voor de pendeldienst?
De pendelbus is geheel gratis. All in is bij ons ook echt All in.

– Kan mijn hybride/elektrische auto ook worden opgeladen?
Momenteel kan dit helaas niet. We zijn er mee bezig om dit op korte termijn te realiseren.

– Hoe kan ik een reservering annuleren ?
Dit kunt u via de mail doen of telefonisch.

– Mag onze hond ook mee in de pendelbus? 
In verband met beperkte ruimte is het handig om grote honden eerst af te zetten bij de terminal (als u met meerdere personen reist).

– Wij hebben een aanhanger kan deze ook bij jullie geparkeerd worden? 
Dit kan zeker! Houd er wel rekening mee dat de aanhanger niet altijd achter de auto kan blijven en dat er extra kosten voor gerekend worden.

– Is er ook plek voor grote voertuigen?
Afhankelijk van de drukte kunnen er ook touringcars, vrachtwagens en campers geparkeerd worden. U kunt het best telefonisch contact opnemen voor de mogelijkheden en prijzen.

Heeft u een andere vraag? Laat het ons weten!